The Power to Make a Point and Make a Change – איך לייצר מצגת שמעבירה את המסר ומניעה לפעולה

The Power to Make a Point and Make a Change – איך לייצר מצגת שמעבירה את המסר ומניעה לפעולה

Main Speaker:

Tracks:

Management

Seminar Categories:

Managers
Soft Skills

Course ID:

43612

Date:

26.6.2019

Time:

Daily seminar
9:00-16:30

43612

אודות הסמינר

בסיום הסמינר ידעו המשתתפים לייצר פרזטציה המצליחה להוציא את הקהל עם תובנה ברורה ולהניע אותו לפעולה.

במהלך הסמינר ילמדו המשתתפים לייצר את הג’אלינג בין שלושה אלמנטים: תוכן הדברים, אופן העברתם )שפת גוף(

והתכנים הויזואלים שאמורים לתמוך בהם בשקפים. על כן במהלך הסמינר, מקבלים שלושתם התייחסות: בתחילה ברמת

הפרזנטציה בכללותה, ובהמשך ברמת השקף הבודד. בהתייחסות לשקף מסוים יכולים המשתתפים להבין:

  • כיצד מגדירים את המסר שלו
  • כיצד מדברים אותו
  • וכיצד מחזקים אותו באמצעות מסר ויזואלי

שינוי גישה

על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, לומדים ומתרגלים המשתתפים מתודולוגיה פשוטה ומהירה הכוללת:

•שתי שאלות שעליהם לשאול בתחילת העבודה על הפרזנטציה

•שתי שאלות שעליהם לשאול בתחילת העבודה על שקף בודד

עבודה על פי המתודולוגיה הנ”ל יוצרת חוט שדרה ברור לפרזנטציה, ומכוונת את כל השקפים שבתוכה לכיוון מאד מדויק.

תוצר נוסף הוא חסכון משמעותי בזמן העבודה: השקעה של שתי דקות בשתי השאלות הראשונות, חוסכת המון שאלות

והתלבטויות בהמשך העבודה.

יוצאים מהקופסה! לומדים לתרגם מסר מילולי למסר ויזואלי

העבודה על שקף בודד היא למעשה תרגום ויזואלי. המשתתפים לומדים שגם שקף בודד מספר סיפור, לומדים לשאול את

השאלות הנכונות ומשם לתת את הביטוי הויזואלי המתאים. התוצאה: שקפים המעבירים מסר מדויק וקצר שברור מיידית

לקהל, וכמובן, תואם בצורה מושלמת לתוכן הנאמר בע”פ.

טיפים לעבודה יעילה

במהלך התרגול אני משתפת את הקהל בטיפים לעבודה יעילה: שיטות העבודה שלי, כלים שאינם מכירים וחוסכים המון זמן,

כלים שהם כבר מכירים אבל אפשר לעבוד איתם אחרת. גם משתתפים שכבר עובדים שנים עם פאאור פוינט תמיד מגלים

טריקים שלא ידעו על קיומם, וזה תמיד נחמד 🙂

התוצאה: כלים פרקטיים

כל הכלים המוצגים בסדנה קיימים בתוך הפאאור פוינט וזמינים להם בכל עת. הם למעשה כבר מכירים אותם אבל לומדים

להשתמש בהם אחרת.

מניסיוני, אנשים שסיימו את הסדנה רק מחכים לעשות את השינוי. הם מגלים שאפשר לצאת מהקופסה, אפשר להשתמש

בכלים שהכירו בדרכים אחרות וזה פשוט תענוג לראות את התוצאות.

קהל יעד

כל מי שמכין ו/או מציג פרזנטציות במסגרת עבודתו

נושאים

  • כיצד מתחילים לעבוד על פרזנטציה בצורה נכונה שיוצרת חוט שדרה לפרזנטציה וחוסכת המון זמן…
  • כיצד בוחרים שם לפרזנטציה – שם מסקרן שכבר מכוון את הקהל לעבר היעד?
  • סטוריטלינג – כיצד בונים את סיפור הפרזנטציה?
  • כיצד מצליחים להביא רעיונות מעניינים וחיבורים מהיומיום לתוך הפרזנטציה?
  • סטוריטלינג ויזואלי – כיצד מתרגמים שקף מילולי ועמוס לשקף ויזואלי עם מסר ברור ומדויק?
  • כיצד מציגים נתונים יבשים בצורה מעניינת?


DevGeekWeek 2019





Contact

DevGeekWeek 2019





Skip to content